Jump to content


Welcome to Romania HarD Stunt | Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Volkswagen - sfârșitul mașinilor cu motoare cu combustie internă


  • This topic is locked This topic is locked
No replies to this topic

#1
Venom.

Venom.

    #RconAdmin ☠


  • Posts
    88
  • Topics
    24
  • Reputation
    31
    • Time Online: 2d 3h 7m 45s

Volkswagen se așteaptă ca sfârșitul mașinilor cu motoare cu combustie internă să sosească după următoarea generație de mașini pe benzină și diesel.

 


Producătorii de automobile tradiționale au din ce în ce mai mult de-a face cu presiunea legiuitorilor, care vor să reducă emisiile de dioxid de carbon, pentru a combate încălzirea globală. Volkswagen este unul dintre producătorii care se pregătesc să facă o schimbare radicală către vehiculele electrice. Ultima platformă de astfel de vehicule ar trebui să ajungă pe piață în 2026.
 
”Colegii noștri lucrează la ultima platformă pentru vehicule care nu sunt carbon neutre”, a declarat Michael Jost, șef de strategie pentru
VW. Cel mai mare producător de mașini din lume a început deja să aducă pe piață mașini electrice, între care și Porsche Taycan. În total, producătorul estimează că va cheltui cam 50 de miliarde de dolari, în următorii cinci ani, pentru tranziția către mașini electrice și autonome.
 
Producția hatchback-ului I.D. Neo va începe în 12 luni în Germania, iar alte modele din aceeași serie vor fi asamblate în China, începând cu 2020.
Volkswagen are de gând să lanseze peste 300 de automobile, furgonete, camioane și motociclete electrice până în 2030.
Producătorul german este ”dedicat întru totul” scopurilor din
Acordul de la Paris privind schimbările climatice. Ieșirea din scenă a vehiculelor cu motoare cu combustie internă e una importantă pentru Volkswagen. Aceștia au fost în centrul unuia dintre cele mai mari scandaluri din industrie, după ce a admis că a trișat la testele de emisii a peste 11 milioane de vehicule vândute. Scandalul a devenit cunoscut ca Dieselgate, iar acum, Jost spune că ”da, avem o responsabilitate clară aici. Am făcut greșeli.”


  • 0
5a011e933d60b653d55fbfa1cfaaea97.png
 
Q3ffm3x.gif




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users